Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain
Kopš 1995. gada, daudzas aviokompānijas visā pasaulē un lielākā
aviosabiedrības ASV tagad nav jāmaksā komisijas ceļojumu aģentūrām. Šādā
gadījumā aģentūra piebilst pakalpojumu maksu uz neto cenu. Samazinātas
komisijas sākās 1995. gadā Amerikas Savienotajās Valstīs, ieviešot
vāciņu 50 $ par turp un atpakaļ un 25 $ vienā veidā. 1999. gadā Eiropas
aviosabiedrības sāka likvidēt vai samazināt komisijas, bet Singapore
Airlines darīja Āzijas daļās. 2002.gadā, Delta Air Lines paziņoja nulles
komisijas bāzi ASV un Kanādā; Pēc dažiem mēnešiem United Airlines,
American Airlines, Continental Airlines, Northwest Airlines, US Airways
un American Trans Air visi sekoja.
Par ceļojumu aģentu vairākums ir jūtama nepieciešamība pasargāt sevi un
savus klientus pret iespējām komerciālas neveiksmes, vai nu viņu pašu
vai piegādātāja. Viņi reklamē to, ka tie ir galvojuma sajaukta, kas
nozīmē, ja kļūmes, klienti ir garantēta nu līdzvērtīgu brīvdienās uz to,
ko viņi ir zaudējuši vai, ja viņi dod priekšroku, kompensāciju. Daudzi
britu un amerikāņu aģentūras un tūrisma operatori ir saistīti ar
Starptautiskās gaisa transporta asociācijas (IATA), tiem, kas izdod
aviobiļetes, avio Organizatoru Licensing (ATOL) tiem, kas pasūtīt
biļetes, un asociācijas Lielbritānijas Tūrisma aģentu ( ABTA) vai
American Society of Tūrisma aģentu (ASTA), tiem, kas pārdod kompleksās
brīvdienas vārdā tūrisma uzņēmums.
Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain
Ir trīs dažādu veidu aģentūru Lielbritānijā: dalās, miniples un
neatkarīgas aģentūras. Multiples ietver vairākas valsts ķēdēs, bieži
pieder starptautisko konglomerātu, piemēram Thomson Holidays, tagad
meitas TUI AG, Vācijas daudznacionālo. Tagad tas ir parasts lielie masu
tirgus tūrisma uzņēmumiem iegādāties kontrolpaketi ķēdē ceļojumu
aģentūru, lai kontrolētu savu produktu izplatīšanu. (Šis ir piemērs
vertikālās integrācijas.) Mazākie ķēdes bieži vien balstās jo īpaši
reģionos vai rajonos.
Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain
Pieci dažāda veida aģentūru pastāv ASV: neatkarīga, uzņēmējas,
franšīzes, konsorciju, un mega aģentūrām. American Express un American
Automobile Association (AAA) ir piemēri mega ceļojumu aģentūrām. Carlson
Wagonlit Travel ir piemērs konsorcija aģentūras, kas sastāv no dažādu
speciālu aģentūru. Kruīza plānotāji ir piemērs franšīzes ceļojumu
aģentūra, kas sastāv no patstāvīgi darbojās tūrisma aģentūrām skrēja ar
franšīzes ņēmēju. Oasis Agent ir piemērs uzņēmējas aģentūra. Piemērs
neatkarīgas ceļojumu aģentūra, ir viens, ka ir sākusies ar individuālais
komersants, vai partnerība starp indivīdiem, kas nav biznesa
partnerattiecības ar konkurences iestādēm. Katrs no ceļojumu aģentūras
veidam ir savi plusi un mīnusi.