Ranah01net

Ruang Berbagi Daring

Ranah01net

Ruang Berbagi Daring

Rental Mobil Malang di NAYFA Trans

Rental Mobil Malang di NAYFA Trans Nëse ju keni punësuar ndonjëherë një makinë që ju ndoshta jeni njohur me zvarriten madhe e normës, që dukuri të çuditshme, në të cilën akuza të paparashikuara të shtuar në faturën tuaj në minutën e fundit. Keni menduar se makina do të kushtojë atë që tha në faqen e internetit, por kjo është një histori tjetër, kur ju front deri në banak me qira. Kostoja më e madhe e papritur ka të ngjarë të jetë produkt tepërt reduktimi ofrohet nga agjencia e makinave me qira si një mënyrë për të zvogëluar përgjegjësinë tuaj, nëse nuk ka dëme në makinë. Pastaj është çështja nëse ju në të vërtetë nevojë për të.

Ajo mund të jetë e vështirë për t'iu përgjigjur kur ka një radhë e paduruar pushuesve duke pritur pas jush në banak me qira. Si kurrë më parë, bota e sigurimit makinave me qira është e komplikuar, konfuze dhe plot me detaje ndërlikuar pak. Nga koha që ju të paguani për të zvogëluar detyrimin tuaj, shkalla reklamohen ditore mund të pothuajse të dyfishtë. Të punësojë një makinë bazë ekonomisë në Melburn për një javë nga Avis ju do gjoja paguani 34.40 $ në ditë, por për të reduktuar të tepërta tuaj për të nga $ 3017 në $ 342 ju do të fshikulloi me një shtesë 24 $ në ditë. Rental Mobil Malang di NAYFA Trans

Për konsumatorin hutuar që nuk duan të lënë në baltë, çmimi i makinave sapo shkoi nga $ 34 deri $ 58 ditë - të gjitha në lidhje me dy burim të industrisë minutes.One na tha se produktet e reduktimit të tepërt janë ku kompanitë e makinave me qira të bëjë më të madhe të parave të tyre. Një zëdhënës Europcar mohoi këtë, ndërsa një zëdhënës Hertz pranoi se "të ardhurat ndihmëse" të kontribuojë për kthim të qëndrueshëm. Cila është mënyra më e lirë për të reduktuar tepërt me qira e makinave?

Lajm i mirë është se ka mënyra më të mira për të zvogëluar përgjegjësinë tuaj të tepërta sesa produktet presioni-shitje foisted mbi ju nga kompanitë e makinave me qira. Shumë produkte alternative të sigurimit janë më të lira dhe kanë më pak përjashtime. Por ata nuk mund të jetë më i përshtatshëm. Nëse ju bëni të rrënuar makinën tuaj me qira, ju mund të keni për të paguar kompaninë kujdes me qira për dëmet dhe pastaj pretendojnë ata të kthehen nga siguruesi tuaj të zgjedhur. Ne mendojmë se është një çmim i vogël për të paguar për të dish se çfarë ju jeni duke marrë më parë dhe të paguar primet e ulët.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.